Vrátenie tovaru
Reklamácia poškodeného / chybného tovaru.
V prípade viditeľného poškodenia zásielky počas doručenia, túto zásielku nafoťte a reklamujte priamo u kuriéra. Spíšte s ním reklamačný protokol, ktorý každý kuriér vozí so sebou. Následne nás prosím kontaktujte na nižšie uvedenom telefónnom čísle.
Reklamácia tovaru sa riadi príslušnými ustanoveniami Občianskeho zákonníka a zákonom na ochranu spotrebiteľa.
Reklamovaný tovar môže byť odovzdaný osobne alebo poštovou či kuriérskou službou. Tovar zasielajte na adresu nižšie a to vždy po predchádzajúcej telefonickej alebo e-mailovej dohode spolu s vyplneným formulárom na uplatnenie reklamácie a dokladom o nákupe (postačí kópia).
Vaša reklamácia bude vybavená v najkratšom možnom čase.
Download: Formulár na uplatnenie reklamácie
Odstúpenie od kúpnej zmluvy do 14 dní.
Na odstúpenie od kúpnej zmluvy v zákonnej 14-dňovej lehote použite formulár na odstúpenie od zmluvy. Vyplňte tento formulár a odošlite ho späť iba v prípade, že chcete odstúpiť od zmluvy. Formulár je potrebné vytlačiť a podpísať. Zaslať buď naskenovaný na nižšie uvedenú e-mailovú adresu, alebo ho vložiť do zásielky s vráteným tovarom spolu s dokladom o nákupe (postačí kópia).
Vrátený tovar prosíme zabezpečte, aby nedošlo k jeho poškodeniu počas prepravy a uveďte tovar pokiaľ možno do pôvodného stavu. Predídete tým možnému zníženiu vrátenej čiastky o náklady vynaložené na uvedenie tovaru do pôvodného stavu.
Peniaze za tovar Vám zašleme čo najskôr, najneskôr do 14 dní od doručenia tovaru.
Náklady na vrátenie tovaru sú v tomto prípade na strane kupujúceho.
Download: Formulár na odstúpenie od zmluvy
Veľkoobchodný zákazník:
Reklamácia zásielky pri viditeľnom poškodení počas doručenia.
V prípade viditeľného poškodenia zásielky počas doručenia, túto zásielku nafoťte a reklamujte priamo u kuriéra. Spíšte s ním reklamačný protokol, ktorý každý kuriér vozí so sebou. Prípadne vyfotografujte aj tovar v dodanom balíčku tak, ako bol zabalený. Fotografie spolu s odfoteným reklamačným protokolom a vašimi identifikačnými - kontaktnými údajmi, prosím zašlite na náš kontaktný e-mail.
Reklamácia poškodeného tovaru po zarobení balíčka.
Poškodený tovar nafoťte ešte vo vnútri zásielky a následne tak, aby bolo vidieť jeho poškodenie. Fotografie spolu so stručným popisom rozsahu poškodenia a počtu kusov prosím odošlite na náš kontaktný e-mail.
V prípade, že objavíte na zakúpenom tovare v priebehu záručnej doby vadu, ktorá nebola spôsobená jeho nevhodným používaním, ale chybou samotného výrobku, máte v záručnej dobe právo na reklamáciu tovaru. Fotografie odošlite so stručným popisom na náš kontaktný e-mail.
Reklamovaný tovar prosím nevyhadzujte, v najbližšej možnej dobe sa u vás zastaví obchodný zástupca, ktorý ho vyzdvihne.
Náhradu za reklamovaný tovar štandardne zasielame spolu s ďalšou objednávkou.
Kontaktné údaje pre vybavenie reklamácie:
DRIVE SK s.r.o.
Jesenského 3175
911 01 Trenčín
Telefón: +421 903 906 285
E-mail: info@drive-sk.sk